Volg ons via twitter!

12 oktober 2010 - Arequipa, Peru

Al tijden speelden we met de gedachte jullie veel vaker op de hoogte te stellen wat we dagelijks aan het doen zijn / gedaan hebben. We probeerden het door zelf reacties te plaatsen, maar dat werkt niet echt handig. Vandaar dat de gedachte naar het gebruik van twitter steeds vaker opkwam.

Nu is het dan zover: de geboorte van onze eigen twitteraccount: http://twitter.com/JeroenenFemke! Een nieuw medium met nieuwe mogelijkheden! Zo hadden we jullie bijvoorbeeld graag laten weten dat we de Death Road gingen afdalen om daarna onze ervaringen met jullie te kunnen delen en dat kan nu veel gemakkelijker!

Klik dus op de link in deze tekst of op de link 'Twitteraccount!' zoals weergegeven in de rechter zijbalk en lees onze eerste tweets!

Femke en Jeroen

1. Peggy:
    Wauw Twitter...
    Femke is ineens wel hééél erg vooruitstrevend in de sociale media. Geloof dat dit het moment is dat ik me er ook maar in ga verdiepen ;-)

Veel plezier!!!
    xxx
    Peggy & Sietske
  2. Femke en Jeroen:
    15 oktober 2010
    :) Dan moet ik je toch teleustellen, Peg, want dat is toch echt meer het pakkie an van Jeroen...Ik moet de smaak nog een beetje te pakken krijgen
  3. roos schoenmaekers:
    15 oktober 2010
    en ik heb de smaak ook nog niet echt te pakken, Peg en Fem
    maar het went wel
  4. Jolanda:
    19 oktober 2010
    Hoi hoi, Namens iedereen bedankt voor jullie kaartje op het werk. Erg Leuk ! Zo nu en dan lezen we de verhalen wel op internet.....Ik zal zelf overstappen naar twitter, dan zijn we helemaal up to date v.w.b. jullie avonturen.

Groetjes, Jolanda en alle collega's van Lionarons
  5. Renske:
    20 oktober 2010
    Ha Femke en Jeroen!
    Al Machu Picchu kunnen aanschouwen? Is de mist goed opgetrokken??!
    Hoe was de Inca Trail? Beetje te doen? Vast wel genoten!
    Rust lekker uit en geniet van een douche;)
    Liefs!
  6. roos schoenmaekers:
    23 oktober 2010
    Lieve Femke en Jeroen,
    Bedankt voor de mooie kaart uit Bolivia en het berichtje op de computer.
    Het is fijn om de reisberichten te lezen.
    Hier branden nog steeds de kaarsjes voor jullie welzijn.
    Geniet van alles. In gedachten ben ik bij jullie.
    Liefs van oma
  7. Mark:
    24 oktober 2010
    Jeroen, Femke,

Niet via de twitter (te hip voor Mark), maar gewoon via het weblog een berichtje dat we jullie wel beginnen te missen tijdens alle feestjes en weekendjes weg hoor!

Groetjes, Mark (en Le!)
  8. lou en ans:
    31 oktober 2010
    Hoi Femke en Jeroen,

Ik heb net gezien dat jullie al wat dichterbij aan het komen zijn. Ook heb ik gelezen dat jullie 19 November in Auckland aankomen. Krijgen jullie daar metteen de motorhome of blijven jullie een nachtje slapen in een motel ? Hoe laat komen jullie daaraan ?

groetjes Ans en Lou
  9. Ramon Vrielink:
    5 november 2010
    Aloha Jeroen, I am just back in Hawaii from my trip to Shanghai and Bali. If your still in Hawaii pls send Lianne an I an email so we can meet.

Mahalo
    Ramon
  10. Christien:
    7 november 2010
    Ha reizigers,

Klinkt goed, Hawai! Ik vroeg me af waarom je eigenlijk (bijna) nooit hoort dat iemand daar naartoe gaat. Bij deze bevelen jullie het aan?
    Maarre, al op de helft. Vinden wij niet zo erg hoor ;-)

Veel groetjes,
    Christien
  11. Dré en Sophie:
    22 november 2010
    Hiep Hiep Hoera, ons lieve nichtje is aan de andere kant van de wereld jarig!
    Proficiat lieve Femke, en een fijne dag en geniet van jullie reis.
    Dré en Sophie
  12. Sheila:
    Proficiat Femke!
    Maak er een onvergetelijke en zonnige dag van in NZ.
    Tot in januari, liefs Sheila
  13. Carolien:
    23 november 2010
    Zeg.. dat twitteren bestond nog niet voordat ik wegging hoor en heb ook nog steeds een telefoon die alleen maar kan bellen en sms-en, dus...wanneer gaan jullie weer eens lange verhalen schrijven?! Of misschien moet ik er toch aan gaan geloven... Maar..alweer in Nieuw-Zeeland dus, doe de Duitsers de groeten :-)
  14. Tessa:
    Ha die ridder!!

Proficiat met je verjaardag!!

Ik was net jullie filmpjes aan het bekijken, echt leuk!!

Heel veel plezier nog aan het andere eind van de wereld!

Heel veel liefs, Tessa
  15. Femke en Jeroen:
    24 november 2010
    Hoi Sheila, Sophie en Dré,

Super leuk dat jullie aan mijn verjaardag gedacht hebben!
    We zijn nu in Nieuw-Zeeland bij mijn oom en tante. Gisteren zijn mijn twee neven en nicht met partner en kinderen langs gekomen voor een bbq. Verder heb ik de mooiste taart uitgekozen die ik ooit voor een verjaardag gehad heb, hihi. Het is gek om zonder de familie die je het vaakst ziet en vrienden je verjaardag te vieren maar het was wel echt speciaal.

We hebben ons trouwens voorgenomen wat vaker verhalen en foto's op de site te publiceren. Volgens mij heb ik dat al eens eerder gezegd maar we gaan het echt proberen:)

Heel veel liefs, Femke

Sheila, tot in januari! Gaat het er toch van komen; een meeting in Bangkok:) Super!
  16. Mike Wijnen:
    25 november 2010
    Hey Femke & Jeroen

Ik heb al van een aantal vrienden uit Wijlre gehoord dat jullie ook met een wereldreis bezig zijn. Ik beperk me meer tot NZ en misschien Australie, maar zal jullie weblog ook volgen. Misschien dat ik nog een vlucht naar Peru boek. :)

Groeten uit Auckland,

Mike Wijnen
  17. lou en ans:
    30 november 2010
    Femke de kaart uit nederland is aangekomen een week te laat wat zal ik er mee doen?
    Wil je dat hij wordt gescaned en ik E-mail het!
    groetjes Ans
  18. Lourens:
    1 december 2010
    hier is het inmiddels minus 8, in Opsterland, (maar nog geen elfstedentocht in zicht hoor), de dooi gaat zondag weer invallen, maar het was me wel een koude week. Daarbij, het waait nu ook erg hard, dus super koud. Ik neem aan dat jullie het daar een beetje aangenamer hebben en nog steeds genieten.? neem de tijd. groet, Lourens
  19. Rogier:
    1 december 2010
    Hallo Femke en Joeroen, zoals jullie nu merken heb ik sinds kort ook internet. Ik heb ook plannen om naar Bankok te gaan van 25 maart tot 5 aparil, maar dan zullen jullie alweer verder getrokken zijn neem ik aan. Laat maar eens weten waar jullie dan zijn rond die tijd. Vanaf nu ga ik de site frequenter in de gaten houden. Groetjes liefs Rogier
  20. Rogier:
    2 december 2010
    Sorry Joeroen ik bedoelde natuurlijk Jeroen
  21. Femke en Jeroen:
    8 december 2010
    Ha die Rogier!
    Ik reageer even via de site want ik weet niet zeker of je e-mailadres nog werkt. Wel fijn dat je nu internet hebt. Wat ontzettend leuk dat jij ook een verre trip gaat maken. Helaas zijn wij dan (ten minste zoals het er nu naar uitziet) niet meer in Thailand maar in Nepal. Misschien kun je daar nog even langskomen of via een goedkope vlucht door naar Nieuw-Zeeland. Dat zou jij ook echt geweldig vinden, denk ik. Zomaar wat ideetjes;) Ik hoorde dat het wat rustiger was op het werk en dat jullie ook nog naar Londen gaan. Gaaf zeg met de collega's. Doe Seray (weet niet zeker of ik het goed schrijf) de groeten en misschien tot skype met Kerst bij pap en mam!