Korte update

6 oktober 2010 - Arequipa, Peru

De afgelopen weken hebben jullie ons kunnen volgen via de kaart, om de paar dagen versprong het kaartje naar een andere plaats in Zuid Amerika. Helaas lukt het ons niet om bij te blijven met schrijven, we genieten teveel van alles en iedereen om ons heen!

Maar dat de laatste foto en video sneeuw laten zien, terwijl we door woestijnen aan het reizen zijn kan eigenlijk niet! Vandaar dat we vanaf nu alvast foto’s uploaden van de plaatsen waar we (net) zijn geweest. Dan kunnen jullie er alvast een eigen verhaal bij verzinnen en volgt het onze enige weken later!

We hopen dat de foto's van La Serena geupload kunnen worden voordat we voor een paar dagen de Colca Canyon in trekken! Geniet van de foto's, droom weg naar verre oorden, dan laten wij jullie onze wereld zien zoals wij die ervaren.

Om even een voorproefje te geven van wat gaat komen:

Geisers en flamingo's in San Pedro de Atacama, de 7-kleurenberg en het einde van de wereld rondom Salta, de brug tussen Argentinië en Bolivia, de (zilver)mijnen van Potosi, ontspanning in Sucre, de deathroad in La Paz en het eiland van de zon in Copacabana!

Femke en Jeroen

PS: om het juiste verhaal bij de juiste foto's te plaatsen plaatsen we de werkelijke datum bij het verhaal, dus toen het speelde en niet wanneer we het schreven. Hierdoor komt dit stukje boven aan te staan, terwijl het laaste verhaal (Valle las Trancas) en de volgende verhalen in volgorde eronder komen te staan. Wil je het jezelf makkelijk maken: meldt je aan voor een e-mailnotificatie en je mist geen verhaal (wel foto's overigens, dus kan het geen kwaad regelmatig de blog te checken :)

1. Elco & Heleen:
    7 oktober 2010
    We kijken vaak eventjes op jullie site...
    Bij deze zomaar de lieve groetjes van ons uit Mariënberg !

PS: Wat een mooie kat daar bij Femke op schoot in La Serena! maar niet zo lief als die van ons natuurlijk :-)
  2. Femke en Jeroen:
    11 oktober 2010
    Hoi oma!

Ik weet dat u de website leest dus bij deze de groetjes van mij en Jeroen. We liggen een beetje achter met de verhalen typen maar ik denk dat pap en mam u wel regelmatig bijpraten. Met ons is in elk geval alles goed. Vanavond vertrekken we naar Cuzco, onze laatste plaats in Peru. Soms is het reizen wel erg vermoeiend maar over het algemeen is dit een geweldige ervaring. Hoop dat bij u ook alles goed is. Hoorde dat u bij Charles en Lida was gaan eten. Dat zal wel genieten geweest zijn. Heel veel liefs, Jeroen en Femke
  3. Dré en Sophie:
    12 oktober 2010
    Hallo wereldreizigers
    Vandaag weer genoten van jullie verhalen en geweldige fotos, en nu ook nog op Twitter, kunnen we nog meer genieten!
    groet Dré en Sophie
  4. Monique en GertJan:
    14 oktober 2010
    Haaaa wereldreizigers!
    Hoe is het met jullie???
    We lezen met veel plezier (en een beetje gezonde jaloezie)jullie verhalen! Wat hebben jullie de afgelopen weken ontzettend veel beleefd en gezien! Mooie foto's ook. Fijn om jullie te zien ;) Jullie zien er goed uit!! :D Het eten in Zuid-Amerika is vast en zeker lekker!
    We blijven jullie volgen (misschien ook maar een Twitter acount aanmaken ;))!
    Veel liefs uit Helmond van ons!

PS: Femke, ik heb een trouwjurk gevonden!! hihi! :D:D
  5. Berend Bos:
    28 november 2010
    Groetjes vanuit het Friese Terband en natuurlijk vanuit kantoor Oranjewoud.
    Mis je het werk al een beetje??

Al gezien dat jullie al veel gezien hebben, nu in Nieuw Zeeland. Lijkt mij ook nog wel eens mooi toe daar te kijken!!

Groetjes en veel plezier,

Berend, Marlies en kids