En daar is ie dan eindelijk; mijn tassie!!!

29 juni 2010 - Buenos Aires, Argentinië

Na meer dan een week wachten is mijn tas ons eindelijk achterna gereisd met wellicht nog wel meer vliegkilometers dan wij tot nu toe hebben gemaakt. Gisternacht kwam iemand hem afleveren. Ik lag al te slapen toen Jeroen mij wakker maakte en de tas naast me lag (mijn reactie op de foto's spreekt denk ik wel boekdelen). Ik ben erg opgelucht ook al zijn het maar spullen. Het zou wel lastig zijn geweest als ik alles weer opnieuw moest aanschaffen en de hele verzekeringskwestie die zou volgen.

Vanmiddag hebben we door de wijk Recoleta gelopen en het graf van Evita gezien. Mijn mening over de stad ben ik langzaam aan het herzien. Als je de tijd en rust hebt en het zonnetje ook nog een beetje schijnt ziet het er toch niet allemaal zo troosteloos uit als het op het eerste ogenblik lijkt. Morgen gaan we waarschijnlijk met een gids door een groter gedeelte van de stad fietsen en 's avonds met de mensen van de Spaans cursus deelnemen aan een wijnproeverij en samen uiteten. Gezellig! Dit weekend hebben we plannen om naar Tigre te gaan en de oversteek naar Uruguay te maken. We zullen wel zien. Daarnaast zijn we aan het uitzoeken wat een mooie route naar Bariloche kan zijn.

Het is leuk om te merken dat we progressie maken met de Spaanse les en ons redelijk verstaanbaar kunnen maken. In elk geval niet meer alleen met handen en voeten;)

Tot de volgende keer!

Groetjes, Femke

1. Dré en Sophie:
    29 juni 2010
    Wat fijn Femke dat je tassie er weer is, was toch wel zorgelijk, veel moeite om alles bij elkaar te krijgen en dan zomaar weg, gelukkig kunnen jullie verder genieten.
    Leuke verhaaltjes schrijven jullie.
    Vandaag komt Sheila naar Nederland voor 14dagen, heerlijk.
    Fijne reis en genieten.
  2. Le:
    29 juni 2010
    WIEHIEUW!!!! Heerlijk weer je eigen spullen Femke! Die had je tenslotte niet voor niets ingepakt om MEE TE NEMEN :P Enig idee waar de tas allemaal geweest is? In ieder geval super om jullie verhalen te lezen en mee te genieten via alle foto's! Have fun!
  3. roos schoenmaekers:
    2 juli 2010
    beste jongelui,

het valt me op dat wanneer de een spaanse les heeft de ander voor het beeldscherm hangt, zit of staat om naar de nederlandse jongens te kijken.
    nu kan ik me er iets bij voorstellen wanneer het gaat om bergetappes bij de tour de france maar om nou uitgerekend daar de kwartfinale voor uit te kiezen, dat begrijp ik dan niet zo goed
    maar alla,
    ik mocht de naam van mam niet onder dit stukje zetten, daarom straks alleen mijn naam [en toch stille groeten en kussen van roos]

en van de andere kant ik begrijp het toch wel een beetje
    veel plezier, veel nieuwe kennis en wie weet spreken we elkaar als nederland de halve finale verloren heeft.

groetjes en kus aan jullie beiden
    John
  4. Peggy:
    4 juli 2010
    Heee Femke & Jeroen,

Hier mijn eerste berichtje..
    wat ontzettend leuk om die verhaaltjes te lezen!
    Wat 'n geluk ook dat je tas weer terug is.. Is inderdaad geen pretje, de gedachte alleen al, om alles nieuw te kopen.. Maar nu kun je in je Hollandsche outfit over de wereld. Voelt vast fijn, met iets van thuis ;-) haha..
    De oversteek naar Uruguay is ook interessant...
    Met het oog op de halve finale :-)
    Die we gaan winnen.. (John) ;-)

Veel plezier!!
    groetjes,