De laatste weken

26 mei 2010 - Nijmegen, Nederland

Lieve mensen,

Bedankt voor de leuke reacties allemaal! Dat belooft wat als we eenmaal weg zijn;)

Het begint nu toch echt te kriebelen. Alles afronden op het werk in de afgelopen weken, cliënten en projecten overdragen en veel, héél veel administratieve werkzaamheden. Morgen allebei de laatste werkdag. Afscheid nemen van vrienden, familie, bekenden. Je kunt het je nauwelijks voorstellen dat je mensen die je vrijwel dagelijks ziet ineens een jaartje gaat missen. Ik hoop dat we met iedereen de draad daarna gewoon weer kunnen oppakken. Hopelijk krijgen we geen boze reacties als we niet aan ieders verjaardag denken. Dat proberen we natuurlijk wel;)

De meeste spullen zijn intussen gekocht, vlieg- en treintickets en visa, inentingen en verzekering zijn geregeld. Ook de belastingcenten zijn weer binnen (!). Intussen heb ik thuis in Nijmegen een nieuw huisgenootje sinds twee weken en komend weekend komt een vriendin van mij in onderhuur voor 10 maanden. Dus ook thuis is het rommelig en hectisch. Ik slaap zowat tussen de dozen. Het hoort er allemaal bij en ik heb nog geen moment spijt gehad van onze beslissing. We kijken er ontzettend naar uit en het is heel spannend om niet te weten wat er voor je ligt. Ik ga voor het motto dat ik laatst van mijn mountainbiketrainer hoorde: 'Niet de bestemming maar de reis is het doel'.

1. Martine en Gerk:
    29 mei 2010
    Hai Jeroen,

Heel veel plezier en ernorm genieten! Wij zijn jaloers en we gaan jullie belevenissen zeker volgen! Groetjes uit Burgum
  2. Brenda:
    29 mei 2010
    Hoi Jeroen,
    Helaas heb ik bij Oranjewoud niet meer met je bij kunnen kletsen, en helaas liep een afspraak zo uit dat ik niet op je afscheid kon zijn. Ik wens jullie heel veel plezier toe op jullie wereldreis! Wat een grote stap! Goed hoor om dit te doen. Ik zal regelmatig jullie belevenissen volgen op jullie blog. Heel veel plezier en vooral veel genieten!
    Groetjes Brenda
  3. Maria Smits:
    2 juni 2010
    Hallo Femke en Jeroen,

Vanuit Heeze wensen we jullie een fantastische reis en tijd toe.
    Wat geweldig om dit te gaan doen.
    Natuurlijk blijven we jullie de komende tijd volgen.
    Heel veel plezier gewenst!!!

Jan en Maria Smits.
  4. gerard Prickaerts:
    2 juni 2010
    Hallo Femke en Jeroen,
    Vanuit Wittem zullen we jullie zeker gaan volgen. Anders hoor ik wel uit eerste hand via mam hoe het jullie vergaat. In ieder geval heel veel plezier en een mooi avontuur en vooral pas goed op jullie zelf en kom wijzer terug!
    Gerard uit de boekhandel Wittem
  5. Rosalie & Jacques:
    5 juni 2010
    Hi Femke en Jeroen,
    Als buren uit Wijlre zullen wij jullie belevenissen natuurlijk ook blijven volgen op jullie wereldreis. Wij wensen jullie veel plezier en blijvende indrukken toe.
    Groetjes, Rosalie & Jacques