Afscheid

16 juni 2010 - Londen, Verenigd Koninkrijk

Gisteren was het dan eindelijk zover; het lang verwachte moment van vertrek én het moment van afscheid nemen. We zullen hier niet te ver op door gaan maar makkelijk was het niet. Eenmaal in de trein viel er een rust over ons heen en lieten we ons lekker voort denderen. De reis ging heel voorspoedig; zo hadden we in Brussel dankzij onze lange overstaptijd de tijd om nog even rustig te eten. Nadat we heerlijk gegeten hadden moesten we al onze euro's bij elkaar zoeken. Een beetje genant en stereotieperend maar het bleek dat we tot op de cent genoeg euro's hadden. We schaamden ons hierdoor een beetje tegenover de ober. Nadat we echter vertelden wat onze plannen waren en hij onze grote rugzakken zag, verscheen er een grote grijns op zijn gezicht en zei hij: "als ge de kans hebt moete gij dat gewoon doen". Daarna in twee uurtjes met de Eurostar naar London. Het hostel snel gevonden maar wel in eerste instantie een beetje dubieus. Zo dachten wij dat we al betaald hadden maar blijkbaar had de beste man alleen onze visagegevens voor het geval dat we niet zouden komen opdagen. Nog even gecheckt en het bleek te kloppen. Heerlijk geslapen, wel 12 uur lang (was ook wel nodig;)) en dadelijk gaan we de stad verkennen.

Lieve mensen, nogmaals bedankt voor jullie komst op ons feest en afscheid.

De foto's van ons feest en het afscheid zullen een dezer dagen volgen..

1. cisca damman:
    16 juni 2010
    Hallo Jeroen en Femke
    Zojuist kreeg ik het bericht dat jullie al aan de reis zijn begonnen.
    Ik wens jullie heel veel plzier en hopen dat jullie veel zien en dat er geen rotte dingen gebeuren.
    Heel erg veel genieten van alle landen en van elkaar!! We blijven jullie volgen.. Benny en Cisca
  2. theo melenhorst:
    16 juni 2010
    Hallo Jeroen en Femke,
    Een mooi avontuur gaat beginnen,wij zullen jullie belevenissen zeker volgen.
    Heel veel plezier,geniet van alles,maar let goed op elkaar.
    groetjes Theo en Ria.
  3. Anke Deelen:
    Hey Femke en Jeroen,

Het avontuur is begonnen! Bevalt het reizende leven al een beetje ;)
    Echt ontzettend leuk dat we jullie kunnen volgen via de reislogger! Echt benieuwd naar jullie belevenissen!
    Geniet er van!

Groetjes Anke & Andries

p.s. de bloemetjes doen het erg goed Femke, leuk!
  4. Judith Russ:
    Heej Femke en Jeroen!
    Ik wil jullie een super gave reis wensen! Waarschijnlijk zijn jullie nu al een eind op weg ;) Femke, ik zag je mail helaas te laat omdat mam mijn oude adres had gegeven. Ik zal jullie website in ieder geval in de gaten blijven houden. Super veel pezier!!
    Groetjes!
  5. Benny Melenhorst:
    Hallo Jeroen en Femke,
    We wensen jullie een hele goede reis.
    Geniet van alles.Heel veel plezier.
    We blijven jullie volgen.

groetjes Benny en Joke
  6. Monique:
    Heey Jeroen en Femke!

Goed te lezen dat jullie zijn aangekomen en het goed gaat. Kan me voorstellen dat jullie afscheid dinsdag zwaar is geweest.
    Heel veel plezier, geniet ervan en ik verheug me al op jullie volgende indrukwekkende verhaal!!

Dikke kus Monique

Ps: leuk die foto's ;-)
  7. Siebe Bosma:
    18 juni 2010
    Jeroen en Femke
    De grote reis is begonnen. Veel succes en vooral plezier.
    Jeroen, je oudcollega's hier in Heerenveen zullen jullie blijven volgen.

Siebe
  8. roos schoenmaekers:
    19 juni 2010
    Lieve Femke en Jeroen,

Ondanks mijn dagtochtje dinsdag, heb ik toch veel aan jullie gedacht. Fijn dat alles goed gegaan is.
    Zoals te verwachten met een lach en een traan.
    Mag deze reis aan jullie verwachtingen voldoen.
    Geniet van alles. Pap en mam houden me op de hoogte.
    Denk er aan hier brandt altijd een lichtje voor jullie.

Liefs en een kus,
    Oma
  9. Annie:
    22 juni 2010
    Hallo Femke en Jeroen,

Het is fijn om jullie belevenissen te kunnen volgen.
    De reis zal vast aan jullie verwachtingen voldoen.
    Geniet er met volle teugen van en laat ons veel meebeleven

Lefs Annie